I väntans tider

Hej mina kära vänner :)
Idag är jag äntligen ledig efter 8 dagars jobb. Känns otroligt skönt!
Sov tills jag vaknade av mig själv, 10:30.. Det behövdes kan jag säga.
Natten till igår sov jag endast 3 timmar då jag satt uppe och kollade på den sista filmen i Sagan om ringen trilogin.
Sen ringde klockan 5 på morgonen och det var bara att gå upp, hälla i sig en liter kaffe och åka till jobbet.
Var så trött så jag var yr.. Helt sjukt!
Det blev dock bättre efter lunch.

Har nyligen haft ägglossning så nu går jag bara och väntar på mensen typ...
Skulle till ett mirakel för att den inte ska komma.
Jag vill ju självklart men hyser inga större förhoppningar då det bara leder till besvikelse som jag sagt tidigare.

Men känner mig ändå väldigt hoppfull, jag tror faktiskt att vi snart kommer att få barn!
Den här positiviteten kommer kanske av det faktum att vi nu får proffessionell hjälp.
Håll tummarna mina vänner :)



Använder fortfarande glasögon trots att jag inte längre har problem med linserna.
Är faktiskt bekvämt :)
Jag har dessutom fått en hel del komplimanger..
Igår var det typ 4 (bara killar förvisso) st som berömde mig.
Killen från Pågen bara stirrade på mig och log.. Jag frågade, vad är det?
Han svarade: Du är så otroligt fin i glasögon.
Det gjorde mig glad såklart, jag har ju fått för mig att jag ser ut som en mupp i glasögon..
Men så verkar inte fallet vara .. Kul :)


Igår hade jag så jääkla ont i äggstockarna efter att vi hade haft sex.
Har fått så förut nån gång. Är det nån som vet vad det beror på?
Det typ högg i dom.. Kändes obehagligt.



Nej bara babblar massa strunt nu..
Ska ta och städa lite och sen träffa min älskade Carolina <3
Ha en bra dag allihopa, det tänker jag ha.



- Min vackra skatt, Du fattas oss. Vår längtan är obeskrivlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0