Söndag

Ska strax åka iväg och jobba 12-21 igen.
Sen är den här helgen över och så har jag "bara" 2 helger kvar innan jag får vara ledig en lör o sön.
Älskling sover fortfarande.. Han var uppe sent och kollade på Sagan om dom två tornen.
Det var tänkt att jag också skulle se den men jag somnade i hans famn efter halva filmen.

Har problem med mina linser så jag måste ha mina glasögon..
Första gången jag har dom på jobbet faktiskt.
Trodde folk skulle kolla konstigt på mig men det är ingen som bryr sig.
Det sitter nog bara i mitt huvud.


Samtidigt som jag längtar efter mensen så jag kan åka och ta prover hoppas jag naturligtvis att den den inte dyker upp. Men det är inget jag egentligen går och tror och hoppas då det bara orsakar besvikelse.

(Ni som har fått lösenordet till denna blogg, ni är inte många, ni vet ju vad den handlar om så hoppas ni inte tar illa upp att jag skriver ganska privat)
Vi har försökt att ha sex varannan dag trots sena kvällar och trötthet efter jobb.
Har lyckats hittills men får se hur det blir ikväll.. Haha.
Man är rätt mör efter en jobbhelg.

Dags för jobb.. Vi hörs i veckan.



- Lilla Hjärtat, jag tänker på Dig jämt. Vi är redo, kommer du snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0