Tröttmössa!

Ojoj.. Så trött som jag är idag var det länge sen jag var!
Försökte somna tidigt men älskling låg och läste ett bra tag så kunde inte somna förrän han släckte och höll om mig.
Konstigt det där... Jag var hur trött som helst och ändå kunde jag inte somna förrän han kramade mig.
Snacka om att ha blivit beroende.
Men det är bara mysigt :)

Inga menstuttar idag heller :) Men som sagt, vågar inte hoppas på nåt.
Mår jäävligt illa idag också.. Tror det beror på att jag är så trött. Brukar bli illamående då.

Jaha, jobba 9 timmar idag.. Sen upp kvart över 6 imorgon för att jobba 10 timmar.
Samma sak på söndag, fy faan säger jag bara! Vill soooova! :(
På söndag ska jag och älskling till Skogås restaurangen för att äta middag och fira min älskade Carolina :)
Hon fyller 23 på tisdag.. Wiii :D
Ska bli supermysigt!

Måste göra mig iordning nu, ska gå till tunnelbanan om en stund.


Jag gör dumma saker hela tiden känner jag ...
Har kommit på nu hur jag ska berätta för älskling den dagen jag blir gravid.
Jag ska skriva "Bebis" på magen och sen be honom kolla om jag har nåt på magen.. Hehe.
Till pappa ska jag köpa en t-shirt där det står "Världens bästa morfar".. Ska nog skriva "Bebis" på magen också ifall han inte skulle fatta. Åh vad jag längtar efter den dagen!!!

Är ju i väntans tider nu så finns inte så mycket att säga om bebisverkstaden.

Nej, nu fick jag bråttom.
Ha en skön helg mina vänner!

Kram



- Mamma längtar...


Kommentarer
Postat av: beafis

Gumman.. kramar om

jag förstår verkligen din frustration i det hela. jag önska verkligen jag kunde göra något för dig för att dämpa detta lite.

Jag vet att den dagen du plussar kommer du bli en sådan suuuuuper morsa. :)



Jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra för dig / er.. <3



Du vet att jag bara finns ett samtal bort om du skulle behöva en pratstund el så..



Massa kramar..

<3<3<3

2010-08-27 @ 07:56:11
URL: http://gofuckyoreself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0