Fortsättning..

Gabriella påminde mig att jag totalt glömt bort att skriva vad som händer nu. Vi kommer naturligtvis att få mer hjälp. Min läkare har skickat en remiss till Sofiahemmet där vi kommer få göra en enklare variant på insemination. Vet ännu inte exakt vad det innebär men så fort jag vet så får ni veta :) Skulle det inte fungera med det heller så är det bara IVF kvar. Så det är det som väntar oss. Vägen till en liten är lång och svår, men det kommer självklart vara värt alla tårar när vi väl får hålla vårt kärleksbarn i vår famn. Skriver via min iPhone så sorry om texten ser konstig ut eller så. Är på väg till jobbet nu. Jobbar 12-21 för den som var intresserad. Haha. Vi hörs snart igen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0