Nytt liv!

För två dagar sedan började mitt nya liv.
Jag har slutat röka :)
Och jag kommer aldrig nånsin ta ett bloss på den där äckliga cancerpinnen igen!
Jag har bestämt mig och inget kan få mig att ändra mig!
(Tack och lov för nikotinplåster, bästa som hänt sedan dom uppfann hjulet ;)

Ska ha min mens imorrn och har menstuttar och haft PMS så har inga förhoppningar om att den inte ska komma.
Nästa vecka ska jag och sambon åka till Karolinska och han ska lämna spermaprov.
Svaret får vi efter 2 veckor.. Läskigt!!
Nån gång nästa vecka eller veckan efter det ska jag även åka till den här kliniken i Odenplan där dom ska göra ultraljud och kolla mina äggledare så det är passage genom dom.
Vår längtan börjar bli outhärdlig.. Men det hjälper när man läser solskenshistorier :)
Som tillexempel Marcus Birros krönika i tidningen igår.
Dom försökte med 3 inseminationer men lyckades först efter första IVF.
Åh jag hoppas vi får barn en vacker dag!
Finns INGENTING jag hellre vill!
Skulle offra vad som helst för att få vårt mirakel!


Ska snart gå ner till centrum och möta kära syster Chatrine :) <3
Myyys!
Vi ska fika och sen tänkte jag laga lunch åt henne och älsklingen i magen :)


Måste bara säga att det känns såå bra att inte röka!
Vaknade upp utvilad idag och utan huvudvärk som jag annars alltid har varje morgon.
Ingenting kan få mig att röka igen!!


Ta hand om er!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0