Jobb jobb jobb!

Hej! :)
Nu var det ett tag sen.. Det har sina orsaker.
Dom senaste 8 dagarna har jag jobbat 75 (!) timmar!!!
Det är ju helt sinnessjukt. Igår hade vi inventering och det innebar 14 timmars jobb för mig. BLÄ!
Chefen frågade mig igår om jag kunde tänka mig att jobba 10-20 idag för en tjej är sjuk..
Men jag var tvungen att säga nej! Fan jag orkar verkligen inte!
Nu är jag ledig 2 dagar sen blir det jobb hela helgen igen.. Får glädjas åt att det blir en riktigt schysst lön men just nu känns det inte som att det är värt det.

Menstuttarna tänker nog inte dyka upp den här månaden.. Men tro inte att jag är gravid.
Nej nej, för PMS har jag så det sjunger om det.
Har varit nära på att skrika åt kunder hela veckan.. Inte okej.
Hatar PMS, fan jag blir helt psyk.. :S


Vår soffa har inte kommit än, undrar vart den tagit vägen?
Behöver den snarast då vår uppblåsbara madrass har gett upp.



Nu har dom börjat med våra balkonger.. Dom ska tydligen ta bort hela betongklumpen för att gjuta (hur fan stavas det?) en ny balkong :)
Hoppas den blir lika stor som den vi har nu bara.
Jobbet beräknas ta 5-8 veckor och vi får inte använda balkongen under den tiden.


Idag ska jag och älskling åka och storhandla, får bilskjuts av pappa :)
Skönt!

Nej, har massor att göra här hemma då min kära man är lat..
Han har varit hemma hela helgen men vet tydligen inte hur man diskar :P
Ska nog köpa en diskmaskin tror jag.



Ja, nu vet ni iaf att det inte blev nån bebis den här gången heller.
Men jag ger inte upp :)

Ta hand om er!
Kram




- Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Det stämmer på vår väntan efter Dig lilla Hjärtat! Du kommer när du är redo och vi ska ta emot dig med öppna, kärleksfulla armar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0