När ska det vända?

Hej på er!
Ja som rubriken säger.. När ska det vända för mig?
Haft en riktig skitvecka!
Kunde inte hålla mig från att testa och det var negativt såklart. Hade väl inte förväntat mig nåt annat egentligen..
Förstår bara inte varför det inte tar sig för oss? :(
Har dessutom tänkt väldigt mycket på mamma och mått dåligt över det.
Och som om det inte vore nog så har jag flera nätter i rad drömt att pappa dör. Usch!

Inatt drömde jag dock lite trevligare.. ;) Drömde att jag och Mikael Persbrandt skulle ha sex, hahaha!
Hann dock vakna innan det blev nån action ;P

Nu när jag vet att det inte tagit sig känns det som att jag vill ge upp..
Dock har vi bara gjort en insemination så kanske borde ge det fler chanser.
Eller rättare sagt, vi SKA ge det fler chanser.
Men det känns bara så meningslöst :(
Vill som sagt inte behöva vänta 1 ½ år på IVF. Blä :(


Vaknade kl 8 imorse av nån jävla maskin här utanför.. Tycker dom håller på att bygger och har sig jämt.
Min älskade Chatrine och bäbis är på väg hit snart, myyys!
Stackarn hade dock inte fått sova speciellt mycket inatt men det kan hon göra här :)
Jag tar gäärna Novah-Lee :D

Sen ikväll ska jag och Pelle åka och storhandla.. Skönt det!

Nej, vi hörs en annan gång.

Ciao



Finns ingenting jag vill mer än att Du ska komma till oss älskade barn.
Är det inte vår tur snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0