Tråkigheter blandat med glädje och stress.

Hej!
Gud jag är helt sämst på att skriva i den här bloggen.
Men i och med att den handlar om vår väg till barn så finns det tyvärr inte så mycket att skriva om just nu.

Men vad har hänt då?
Jo jag var på Sophiahemmet på ultraljud och det visade att cystan är borta.
Fick börja en ny kur med Puregonsprutor men på 3e dagen råkar jag ut för njurbäckeninflammation.
Läggs in på sjukhus med 40 graders feber och svåra smärtor.
Detta gjorde att Sophiahemmet tyckte att vi skulle avbryta det här försöket.
:(
Har avslutat antibiotikakuren och är förhoppningsvis frisk igen. Även om jag fortfarande tycker att det inte känns helt ok?.. Ska bli kallad till vårdcentralen så får vi se hur det ligger till.

Så nu går jag och väntar på mens igen så vi kan börja om med sprutorna.

Annars är det full rulle.. Den 30:e Juli ska vi vigas i Österhaninge kyrka och det är så otroligt mycket att planera och tänka på. Känner mig sjukt stressad över det faktiskt.
Får se om det tar sig nästa gång (insemineringen blir mellan den 16:e och 18:e April tror jag).


Vi är lite låga här hemma just nu.
Fick reda på att en av Pelles barndomsvänner har dött :(
Så himla onödigt! Usch! Otroligt synd på en riktigt bra kille!


Hörs snart igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0